אושרה להפקדה תוכנית פרויקט "נחל הבשור" בדרום תל אביב

דוניץ אלעד ומורפוזיס יזמות נדל"ן יקימו מתחם מגורים חדשני עם 346 דירות, בהשקעה של כ-400 מיליון שקל

בנייה (אילוסטרציה). צילום: pexelsבנייה (אילוסטרציה). צילום: pexels


חברת דוניץ-אלעד וקבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן הכריזו לאחרונה על התקדמות משמעותית בתכנית פרויקט ההתחדשות העירונית שלהן, הידוע בשם "נחל הבשור". הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו נתנה אור ירוק להפקדת התכנית, המיועדת להקמת מתחם מגורים חדש ומודרני בדרום העיר תל אביב. ההשקעה הכוללת בפרויקט צפויה להגיע לסכום של כ-400 מיליון שקלים.

פרויקט "נחל הבשור" ימוקם בשולי שכונת יפו א', בצמידות לפארק דוידוף, על שטח נרחב של כ-10 דונם. התכנית כוללת הריסה של 128 דירות ישנות, הנמצאות כיום ב-4 מבנים מרובי כניסות, ובניית מתחם מגורים חדש ומפואר במקומן. המתחם החדש יכלול 4 בניינים מודרניים ובהם 346 יחידות דיור, כאשר 10% מהדירות יהיו מיועדות לדיור בר השגה. בנוסף, הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים פתוחים לרווחת הדיירים.

הדירות החדשות במתחם יהיו מגוונות בגודלן, החל מ-3 חדרים ועד ל-5 חדרים, ויציעו לרוכשים נוף אורבני מרהיב, האופייני לאזור שדרות ירושלים ויפו. אחד היתרונות הבולטים של הפרויקט הוא מיקומו האסטרטגי, בקרבת תחנת הרכבת הקלה (הקו האדום), מה שיאפשר לדיירים התניידות נוחה ויעילה ברחבי מטרופולין גוש דן.

דוניץ אלעד הצטרפה לפרויקט בדצמבר 2023, לאחר שחתמה על הסכם עם מורפוזיס יזמות נדל"ן, חברה פרטית בבעלות גדעון תדמור, לרכישת 40% מזכויותיה בפרויקט ולשיתוף פעולה בקידומו.

רונן יפו, מנכ"ל אחים דוניץ, ציין כי פרויקט "נחל הבשור" מהווה המשך ישיר לפעילות הענפה של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב-יפו, בדומה לפרויקטים מרכזיים אחרים כגון "פארק תל אביב", "יפו-תל אביב" ופרויקטים נוספים הנמצאים בשלבי תכנון שונים. הוא הדגיש כי המתחם החדש יתרום להגדלת היצע הדירות של החברה ויאפשר לה להמשיך ולפעול בהתאם לאסטרטגיית ההשקעה והפיתוח במתחמי מגורים גדולים ואיכותיים באזורי הביקוש. "אישור פרויקט 'נחל הבשור' הוא צעד חשוב בהתחדשות העירונית בתל אביב-יפו. הפרויקט יסייע לשיפור איכות החיים בשכונות הוותיקות ויתרום לפיתוח האזור. חיבור נכון בין מגורים, מסחר ותעסוקה יוביל לפיתוח כלכלי ולשגשוג", הוסיף יפו.

גדעון תדמור, מקבוצת מורפוזיס, הביע שביעות רצון מההתקשרות עם דוניץ אלעד והביע אמון ביכולות הייחודיות שלה. הוא ציין כי הפרויקט מהווה חלק מהחזון העירוני להתחדשות עירונית וכי השותפות תבטיח הקמת פרויקט יוצא דופן.